Witaj.
Szanowny kliencie jesteśmy firmą o bardzo specyficznej formie działalności i nasza oferta jest w 95% złożona z wyrobów konfigurowanych pod klienta. 95% zamówień to zamówienia indywidualne a 95% zapytań składanych w naszej firmie to zapytania ofertowe, których jest kilkadziesiąt dziennie, a 95% zapytań dotyczy indywidualnych niepowtarzalnych potrzeb. To sprawia że w pewnych okresach czasu kontakt z nami nie jest rzeczą prostą . Poniżej przedstawiamy Wam kilka dobrych Rad jak się z nami kontaktować aby było to proste i przyjemne.
Wysłałeś do nas na email zapytanie i nie otrzymałeś odpowiedzi? Jak się z nami kontaktować aby było szybkie sprawne i bezproblemowe?
1. Sprawdź czy zapytanie nie zostało wysłane na sklep@.... czyli nasz automat sklepowy z którego wysyłane są potwierdzenia i informacje o zmianach statusu. Jeśli kliknąłeś "odpowiedz" na email wysłany z automatu sklepowego nigdy nie otrzymasz na niego odpowiedzi. Na końcu wiadomości generowanej przez automat sklepowy jest zawarta następująca informacja :
"
...
Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie I prosimy na nią nie odpowiadać.
Sugerowane adresy e-mail do kontaktu:........."
2. Wysłałeś email ofertowy, nie dostałeś jeszcze odpowiedzi , między czasie wykonałeś dziesiątki telefonów i nie możesz się do nas dodzwonić? denerwujesz się i wątpisz że uda Ci się cokolwiek załatwić? Musisz uzbroić się w cierpliwość , nie dublować kanałów komunikacji. Wyobraź sobie że kilkadziesiąt/kilkaset innych osób tak jak Ty po złożeniu zapytania ponagla nas telefonicznie aby otrzymać odpowiedź na wysłane zapytanie ofertowe i nie pozwala naszym pracownikom zając się analizą oraz sporządzeniem oferty. Każda analiza zapytania ofertowego wymaga kilknastu - kilkudziesięciu minut uwagi naszego pracownika. Wykonując telefony ponaglające jednocześnie z wieloma innymi osobami wprowadzasz zamęt i minimalizujesz prawdopodobieństwo sprawnego załatwienia twojej sprawy.
3. Upewnij się że składając zapytanie ofertowe podałeś precyzyjnie wszystkie informacje które sugerujemy żeby podać aby sprawnie otrzymać odpowiedź:
- Rodzaj produktu: Poręcz ścienna (poręcz przykręcana do ściany), Balustrada (Konstrukcja poręczowo-tralkowo-słupkowa stojąca na schodach) , Schody, Stopnie (Trepy, Stopnice, Nakładki), Okucia do balustrad, Rurki i inne elementy wypełnień balustradowych (np.szkło, ażury)
- Model produktu (balustrady, poręczy) (np. Poręcz SLIM, Balustrada ND4, Balustrada Roll Design,Zabudowa Harfa 25x25) lub link do produktu który Ci się podoba lub zdjęcie , określenie (np. drewno metal) nie jest modelem balustrady a jedynie typem szerokiej gruby produktów.
- Jeśli balustrada ma być z drewnem koniecznie podaj gatunek drewna i sposób pomalowania (np. dąb surowy nie malowany, jesion lakierowany bezbarwnie, Buk w bejcy Rustikal i lakierze, Dąb w bejcy Kognak i lakierze), staraj się nie napisać tylko "dąb" lub "jesion" bez określenia sposobu malowania lub jego braku.
- Zdjęcia z miejsca przeznaczenia produktów (bez zdjęć analiza jest w zasadzie bezsensowna i nasi pracownicy najczęściej takich zapytań w ogóle nie analizują lub proszą o ich dosłanie. Dodatkowo zadbaj o to aby rozmiar zdjęć nie był za duży, czym większy rozmiar zdjęć, serwer może mieć problemy z ich przepuszczeniem.
- Wymiary potrzebne do analizy wraz ze wskazaniem co dokładnie mierzyłeś,
- Koniecznie podaj nr kontaktowy umożliwiający ewentualne szybkie doprecyzowanie szczegółów
- Jeśli interesuje Cię realizacja kompleksowa z montażem koniecznie podaj lokalizację inwestycji.
4. Staraj się nie wysyłać zapytań typu "..... W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej proszę o wycenę barierek drewno metal 200x100 +300 i poręcz 400cm". Jeśli tak zrobiłeś - wróć do punktu 3.
5. Korespondując z nami staraj się zachowywać ciągłość i stały kanał korespondencji aby nasi pracownicy widzieli o czym od początku korespondujecie, staraj się pisać z jednego adresu email i nie dublować zapytań na różne konta pocztowe naszej firmy aby twoja korespondencja nie trafiła do SPAMu.
6. Pamiętaj że nasi pracownicy w pierwszej kolejności obsługują bieżące zamówienia a dopiero w następnej kolejności , analizują zapytania ofertowe,
7. Jeśli dzwonisz w sprawie statusu zamówienia przygotuj następujące informacje: Kanał jakim składałeś/łaś zamówienie (Allegro, Sklep Alleschody, telefon, email), ID zamówienia - dla zamówień ze sklepu Alleschody.pl; Nick Allegro lub nazwisko/numer telefonu na jaki zostało zarejestrowane twoje konto Allegro z którego zamawiałeś(wyszukanie w panelu Allegro po danych wysyłkowych jest niemożliwe - uboga funkcjonalność serwisu Alllegro), adres email jeśli zamówienie wysyłałeś na email.
8. Jeśli dzwonisz w sprawie statusu zamówienia staraj zmieścić się przed godziną 15:00 - Produkcja i Magazyn pracują do godziny 15:00, Pracownicy z biura bez konsultacji z produkcją lub magazynem nie zawsze są w stanie udzielić odpowiedzi.
9. Jeśli dzwonisz w sprawie statusu zamówienia a nasz pracownik obiecał oddzwonić i jeszcze tego nie zrobił - najpewniej nie zebrał jeszcze wszystkich informacji aby udzielić ci precyzyjnej informacji o statusie lub terminie i postaraj się poczekać na jego odpowiedź zanim po raz kolejny wybierzesz nasz numer.
10. Złożyłeś zamówienie i nie dostałeś potwierdzenia kosztów i terminu wysyłki? Dajemy sobie 3 godziny robocze na tę czynność lub dowolną ilość potrzebnego czasu kiedy zawartość zamówienia wymaga konsultacji z dostawcą zewnętrznym lub działem produkcji. Jeśli zamówienie składasz w godzinach wieczornych lub weekend - koszty wysyłki potwierdzimy kolejnego dnia roboczego.
11. Jeśli dzwonisz wiele razy w ciągu krótkiego odcinka czasu a twoje połączenie jest odrzucane lub nie odbierane, nie denerwuj się, najpewniej nasz pracownik obsługuje kogoś stacjonarnie, zdobywa wiedzę na temat czyjegoś zapytania, sporządza komuś ofertę, wydaje towar, umawia realizację czyjegoś zamówienia z produkcją lub magazynem. Spróbuj ponownie za kilka/kilkanaście minut. Każdy z naszych pracowników ma szeroki zakres obowiązków,
12. Zanim zadzwonisz z jakimkolwiek pytaniem staraj się zapoznać z treścią regulaminu i warunkami poszczególnych usług. Najczęściej zadawane pytania na które odpowiedzi można znaleźć na stronie - wystarczy poczytać:
- Rabat? Rabaty są przydzielane przez nasz system automatycznie - jeśli przysługuje jest naliczany automatycznie. Nie ma stałej polityki rabatowej - cenniki są bardzo dynamiczne.
- Darmowa wysyłka? Jeśli przysługuje nasz pracownik Ci ją zaproponuje, Nie dotyczy ona palet, gabarytów, dłużyc(powyżej 150cm) i nie sumuje się z innymi rabatami.
- Termin realizacji?? Nie jest gwarantowanym terminem dostawy do klienta, a szacowanym terminem przygotowania Twojego zamówienia do wysyłki/odbioru/dostawy.
- Czy da się szybciej niż w szacowanym terminie? Staramy się nie zwlekać z wysyłkami jeśli zamówiony towar jest już gotowy i oczekuje na zapakowanie. Musisz mieć świadomość że jednocześnie obsługujemy nawet kilkaset zamówień a każde z nich musi przejść większy lub mniejszy proces technologiczny ponieważ większość towaru jest wytwarzana w naszej firmie. Poza pewnymi towarami handlowymi i asortymentem o prostym procesie technologicznym, pewnych towarów (szczególnie asortyment drewniany , bejcowany, lakierowany, czy tez z drewna egzotycznego) nie da się przyśpieszyć.
- Wysłałem zapytanie ofertowe i nie otrzymałem odpowiedzi? Sprawdź zakładkę SPAM, zapoznaj się z punktami 1-11 niniejszego poradnika,
Podsumowując :
Pamiętaj nie jesteś naszym jedynym interesantem - jest Was setki.
Napisałeś email? Nie dzwoń, czekaj na odpowiedź a dostaniesz ją szybciej, sprawniej :)
Zgłosiłeś sprawę telefonicznie? Nie ponaglaj co kilkanaście minut a na pewno dostaniesz odpowiedź .
Aby twoja sprawa została załatwiona trzeba bardzo niewiele, wystarczy tylko wysłać zapytanie, nic więcej.
Dając czas naszym konsultantom na załatwienie twojej sprawy zostaniesz obsłużony jak należy.
Im więcej razy się przypominasz tym bardziej czas oczekiwania na ofertę się wydłuża.