Warunki ogólne
1. Sklep internetowy Alleschody działajacy pod adresem http://www.alleschody.pl jest prowadzony przez:
NIP: 798-000-76-34
REGON: 670116985
email: info@alleschody.pl
SŁOWNICZEK:
SKLEP INTERNETOWY Alleschody (Sklep) - sklep działajacy pod adresem http://www.alleschody.pl , sprzedający systemy - elementy do wykonywania schodów drewnianych.
KLIENT/Zamawiający - osoba, która założyła konto i składa zamówienia w Sklepie.
MAGAZYN - miejsce, w którym następuje kompletowanie zamówień Klientów.
DNI ROBOCZE - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - szacowany termin przygotowania zamówienia do odbioru przez firmę kurierską /przewozową lub transportu firmowego.
KOSZYK - element Sklepu internetowego Alleschody, za pomocą którego Klient
określa szczegóły zamówienia takie jak: rodzaj produktów i ich parametry, ilość produktów, adres dostawy,
dane do faktury, sposób dostawy, sposób płatności, itp.
NEWSLETTER - informacje na temat oferty Sklepu jego promocjach i nowościach wysyłane poprzez pocztę e-mail.
WYROBY GOTOWE - Wyroby- towary które są typowe , których właściwości i parametry techniczne są niezmienne - określone w opisie produktu, które nie są dla klienta wyrabiane indywidulanie. Część wyrobów gotowych jest produkowanych przez firmę , która jest właścicielem sklepu Alleschody, pozostała część pochodzi od dostawców zewnętrznych.
WYROBY NIETYPOWE - Wszystkie wyroby które są wyrabiane indywidualnie na zamówienie klienta po wcześniejszym określeniu ich właściwości w polach wyboru w karcie produktu, podczas składania zamówienia.Zalicza się do nich wszystkie produkty które wymagają określenia :
Wszystkie wyroby nietypowe są wyrabiane przez firmę która jest właścicielem sklepu Alleschody.
Sklep internetowy Alleschody prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu., realizuje wysyłki na terenie Polski. Wysyłki na terenie Unii Europejskiej poza obręb Polski realizuje po wcześniejszym kontakcie, ustaleniu takiej możliwości i zawarciu takiej informacji w uwagach do zamówienia (Np. "... Ustalono emailowo wysyłkę do Słowacji na kwotę 50 Euro netto).
Zdjęcia oferowanych towarów, znajdujące się na na stronach internetowych Sklepu, są jedynie zdjęciami przykładowymi i towar może nieznacznie odbiegać w zakresie barwy od towarów przedstawionych na tych zdjęciach, co może wynikać z indywidualnych ustawień monitora, za co Sklep Alleschody nie ponosi odpowiedzialności.
KORZYSTANIE Z USŁUG SKLEPU OZNACZA AKCEPTACJĘ REGULAMINU
CENY TOWARÓW:
1. Ceny na stronach internetowych Sklepu są cenami netto.
2. Ceny podane są w złotych polskich.
3. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki. Koszty dostawy określone są oszacowywane przez pracownika sklepu Alleschody w formularzu zamówienia w końcowej fazie zamówienia po zatwierdzeniu pełnej zawartości koszyka
4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest na stronie http://www.alleschody.pl , po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności.
6.
Sklep internetowy Alleschody zastrzega sobie prawo do dokonania w
dowolnym momencie zmian cen towarów znajdujących się w ofercie oraz
przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz
wyprzedaży.
7. Formularz zamówienia został został skonstruowany w taki sposób aby
klient wypełniając go podał wszystkie dane do faktury sprzedaży.
8. Ceny towarów , które aktualnie znajdują się promocji nie podlegają dodatkowym rabatom wynikającym z indywidualnego rabatu klienta, jak również rabatom wynikającym z wielkości zamówienia.
9. Rabaty możliwe do uzyskania w sklepie Alleschody:
- Rabat stały - cennik hurtowy - dla stałych odbiorców - instalatorów, stolarzy, dystrybutorów.
- Rabat wynikający z wysokości pojedynczego zamówienia. Sklep Alleschody przewiduje bliżej nie określoną politykę rabatową z uwagi na dynamicznie zmieniające się ceny surowców, inflację oraz sytuację związaną z COVID 19. Rabaty przysługujące w danym momencie pojawiają się automatycznie pod tabelą z wykazem zawartości zamówienia.
10. Rabaty wynikające z wysokości zamówienia nie sumują się z rabatami indywidualnie przydzielanymi dla klientów hurtowych.
11. Aktualne rabaty są widoczne zawsze w koszyku i ich wartość może być zmienna w zależności od aktualnej polityki cenowej - (np. wdrażanych podwyżek lub ich braku kosztem rabatów).
SKŁADANIE ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIENIA:
1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu sklepu.
2. Klient może składać zamówienia przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej www.alleschody.pl
3. Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej Sklepu możliwe jest po założeniu konta lub jednorazowo w trybie gościa. Klient, który zarejestruje się w Sklepie automatycznie otrzyma bezpłatne konto.
4.
Każde złożone przez Klienta zamówienie jest potwierdzane wiadomością e-mail.
Jeżeli zamawiający nie otrzyma potwierdzenia w ciągu 24 godzin, powinien skontaktować się telefonicznie z obsługą Sklepu w celu wyjaśnienia przyczyny.
5.Kupujący otrzymuje dwie wiadomości email: Pierwszą z potwierdzeniem
przyjęcia zamówienia do systemu, drugą z proponowanymi przez sklep
kosztami wysyłki oraz szacowanym terminem. W treści drugiej wiadomości znajdują się dwa przyciski
opisane "Akceptuję" oraz "Nie akceptuję-rezygnuję ".
Kliknięcie pierwszego o treści"akceptuję" spowoduje potwierdzenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
Kliknięcie drugiego o treści "Nie akceptuję - rezygnuję" spowoduje anulowanie zamówienia bez możliwości przywrócenia.
6. Po zaakceptowaniu kosztów wysyłki zostanie doręczona na pocztę email kolejna wiadomość informująca o zmianie statusu na:
6. Zamówienia realizowane są według kolejności ustalonej przez operatora sklepu i nie są zależne od kolejno przydzielonego numeru zamówienia a od wielu składowych czynników.
7. W razie wystąpienia wątpliwości, za moment przyjęcia zamówienia do realizacji uznaje się moment wysłania do Klienta wiadomości e-mail z potwierdzeniem zmiany statusu z "Potwierdzone do realizacji" do "Trwa realizacja".
8. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w Magazynie Sklepu lub u dostawców Sklepu w przypadku wyrobów gotowych, lub dostępność materiału do produkcji zamówionego towaru w przypadku wyrobów nietypowych.
9. W przypadku chwilowej niedostępności towaru lub materiału do jego wyprodukowania, która może wpłynąć na wydłużenie czasu realizacji zamówienia poza czas określony w regulaminie operator sklepu kontaktuje się indywidualnie z klientem na wskazany przez klienta numer telefonu lub adres email i poinformuje o ewentualnych opóźnieniach.
10.
Klient jest informowany o stanie realizacji jego zamówienia poprzez informacje o zmianach statusów wysyłane w wiadomościach email.
Statusy występujące w procesie realizacji zamówienia:
- "Zamówienie przyjęte"
- "Oczekuje na akceptację kosztów wysyłki"
- "Oczekuje na wpłatę"
- "Potwierdzone do realizacji"
- "Trwa realizacja"
- "Wykonane - Oczekiwanie na odbiór"
- "Zamówienie odebrane"
- "Zamówienie wysłane"
- "Zamówienie anulowane"
11. W
przypadku niedostępności zamówionego towaru Klient ma możliwość zmiany zamówienia, oczekiwania aż zamówiony towar pojawi się na magazynie na dostawę lub anulowania zamówienia. Jeśli
zapłata za towar nastąpiła z góry - Sklep internetowy Alleschody zwróci
Klientowi należność za towar w przypadku rezygnacji z uwagi na zbyt długi termin dostępności lub zwróci różnicę w cenie w wyniku zmiany wartości zamówienia. Sprzedający ma prawo anulować zamówienie jeśli zamówiony asortyment jest niedostępny a jego termin dostępności niemożliwy do oszacowania.
12. Sklep internetowy Alleschody
zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w
przypadku gdy dane podane przez Klienta w formularzu zamówienia są
niepełne lub błędne.
13. Realizacja zamówień odbywa się jedynie w dni
robocze. Zamówienia złożone w systemie automatycznym przez Internet w
soboty, niedziele oraz święta realizowane będą kolejnego dnia roboczego
następującego po złożeniu zamówienia o ile nie będą wymagały oczekiwania na wpłatę za zamówiony towar lub na akceptację zaproponowanych przez pracownika sklepu kosztów wysyłki pobraniowej.
14. Dobór elementów przez naszych pracowników, tzw kompletacja "koszyka" ma
jedynie charakter grzecznościowy i nie jest wiążący prawnie. Kupujący składając zamówienie na podstawie wyceny ("koszyka") sporządzonej przez sprzedawcę zobowiązany jest do sprawdzenia zawartości koszyka/zamówienia celem wyeliminowania wszelkich nieprawidłowości związanych z zamawianym asortymentem,zawartości zamówienia, jego ilością oraz kompletnością . Dobór elementów przez naszych pracowników, tzw kompletacja "koszyka" ma jedynie charakter grzecznościowy i nie jest wiążący prawnie.
15. Terminy realizacji które są widoczne w procesie składania zamówienia są terminami przybliżonymi a rzeczywiste mogą się nieznacznie od nich różnić.
16. Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia na wyroby nietypowe jeżeli przyczyny spowalniające proces realizacji zamówienia spowodowane są czynnikami zewnętrznymi lub dodatkowymi zmianami w zamówieniu wprowadzonymi przez klienta (np. wprowadzone w uwagach zmiany wymiarów, kolorów , indywidualnie dobierany kolor bejcy itp...),
17. Sklep nie udziela dodatkowych zniżek/rabatów/upustów z tytułu nie dotrzymania terminu realizacji jeśli opóźnienie spowodowane jest czynnikami zewnętrznymi(Np. Opóźniona dostawa od dostawcy zewnętrznego, opóźnione dostawy
surowców i materiałów do produkcji, zdarzenia towarzyszące pandemii
COVID 19 i inne zdarzenia spowodowane siłą wyższą. ) lub
dodatkowymi zmianami w zamówieniu wprowadzonymi przez klienta (np.
wprowadzone w uwagach zmiany wymiarów, kolorów , indywidualnie dobierany
kolor bejcy itp...).
18. Przyjmujemy że zamówienie zostało zrealizowane w momencie kiedy uzyskało status "Wykonane - oczekiwane na odbiór".
19. Odbiór zamówienia przez firmę kurierską powinien nastąpić tego samego lub następnego dnia roboczego od momentu uzyskania statusu "Wykonane - oczekiwanie na odbiór". W przypadku wysyłek paletowych, transportu bezpośredniego, zewnętrznych firm transportowych - "nie kurierskich" , termin podjęcia towaru do dostawy może być dłuższy i wynieść od 2 do 5 dni roboczych.
20. W przypadku wysyłki zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej informujemy, że nie istnieje możliwość zapewnienia kontaktu telefonicznego ze strony firmy kurierskiej. Zarówno nasz sklep jak i firma kurierska wysyła każdorazowo powiadomienia na wskazany w zamówienia adres email i one służą do monitorowania przesyłki przez kupującego/zamwiającego. W finalnym etapie doręczenia firma DPD udostępnia numer do kuriera, jak również daje możliwość zmiany doręczenia lub ustalenie odbioru w oddziale firmy kurierskiej.
21. Kupujący ma obowiązek obejrzeć dokładnie dostarczone przesyłki oraz ich zawartość, w przypadku wystąpienia szkody mechanicznej lub transportowej sporządzić dokumentację zdjęciową uszkodzeń produktu oraz opakowania. Sklep posiada monitoring w Magazynie nad stanowiskami do pakowania i ma możliwość zweryfikowania czy ewentualne szkody mechaniczne produktów nie powstały przed opuszczeniem magazynu firmy. Dokumentacja jest niezbędna w procesie ustalania ewentualnej szkody kurierskiej i dochodzeniu odszkodowania.
22. Kupujący ma obowiązek podać prawidłowy adres dostawy oraz informacje kontaktowe dla kuriera, koszty dodatkowych wysyłek wynikające z błędnie podanych informacji teleadresowych są kosztem kupującego. Nie należy wpisywać adresu dostawy w przypadku kiedy jest on taki sam jak adres zamawiającego (dane do faktury).
23. Sklep nie odpowiada na emaile z zapytaniem o termin realizacji jeśli zamówienie jest realizowane zgodnie z planem - w terminie, a termin był podany w procesie propozycji/akceptacji kosztów i terminu realizacji.
24. Sklep nie bierze odpowiedzialności na opóźnienia w realizacji zamówień, administracji zamówieniami oraz zwrotami wynikające z błędów proceduralnych spowodowanych przez kupującego. Np. Błędnie wpisany tytuł przelewu.
PŁATNOŚĆ:
Bank PKO BP o/Radom
nr rachunku: 03 1020 4317 0000 5302 0295 8189
Stolarstwo usługowo produkcyjne "Stanex"
Spólny Stanisław
ul.Cerekiewska 35
26-652 Zakrzew
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA ORAZ ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU na podstaiwe odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
1. Zwrot zakupionego towaru możliwy jest tylko w przypadku zakupu wyrobów gotowych.
2.Rezygnacja z zamówienia możliwa jest tylko w przypadku zamówień na wyroby gotowe oraz zamówień na wyroby nietypowe których realizacja aktualnie nie rozpoczęła się. Kupujący traci możliwość rezygnacji z zamówienia na wyroby nietypowe wraz z chwilą uzyskania przez zamówienia statusu "trwa realizacja/w realizacji".
3.Zakupiony towar (wyroby gotowe) można zwrócić w terminie 14 dni od dnia wystawienia dokumentu zakupu. Za termin zwrotu rozumie się termin dostawy zwracanego towaru do sprzedawcy.
4.Kupujący ma obowiązek odesłać zwracany towar na swój koszt wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres:
Stolarstwo usługowo produkcyjne
"Stanex" - Spólny Stanisław
Milejowice
ul.Cerekiewska 35
26-652 Zakrzew
5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać:
- Imię nazwisko oraz adres zwracającego zgodny z danymi kupującego
- Numer zamówienia
- Numer dokumentu zakupu (faktury,paragonu)
- Nazwa/symbol/ilość zwracanego towaru
- Własnoręczny podpis
W przypadku prawidłowo złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli dotyczy to umowy: